niedziela, 4 grudnia 2011

Rekonstrukcja księżniczki XXIw.- by kookardynka

Rekonstrkucja księżniczki XXIw.- by kookardynka.

   Zainspirowały nas różnego typu bajeczne krainy, w których mieszkały przepiękne księżniczki. Jeździły na kucykach, chodziły na bale;). My przedstawiamy ten styl w XXI w.;p. Z tyłu pranie, zbędne rzeczy i konik!:D. Zapraszam do oglądania!;DD.






:)



UWAGA!*UWAGA!*UWAGA!

Zapraszamy do sklepu z odzieżą Bardzo polecamy, genialne sukienki i nie tylko. Bardzo dobra jakość za dobrą cenę!;D.
Sklep bardzo chętnie wiąże umowy z bloggerkami, także dba o dom dziecka:).  Prosimy nie mylić tego sklepu z ofertami z allegro.
Zapraszamy!;)).

35 komentarzy:

  1. świetne , ale dodawajcie więcej zdjęć , chodzi mi o takie zdjęcia całej osoby .;) pozdrawiam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ! Macie dobry pomysł na prowadzenie bloga :)
    dziękuję za obserwację, odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie fajnie, kolorowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie żywe kolory!!
    różowa kurtka dla mnie wygrywa :)
    a u nas nei modowo a kulnarnie dziś jak znajdziesz chwilę to zapraszam :)
    Marty

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ;)
    Fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka . Pierwszy zestaw może byc ciekawy tylko szkoda , że nie ma zdjęcia w całej okazałości jak stoisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mnie sie;)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądacie! torebka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. aa .. torebka Paprocki&Brzozowski < 3333333

    zapraszam do mnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. oryginalne : )
    fajny bloog . ; p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie podoba się pierwsze zdjęcie.
    Reszta trochę mniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia i zabawne stylizacje :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trampki na obcasie są świetne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha , jakie pomysłowe zdjęcia :D

    Zapraszam do siebie :
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. This post is really nice, I enjoied it so much! Wonderful photos!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne fotki i stylizacje oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo zaintrygowala mnie ta kurtka ,cos w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty super :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna sukienka na pierwszych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żeby nie te tokio hotel to by była Rewelacja a tak to 4 + :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba outfity robią wrażenie. U mnie "Christmas wydanie" zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi sie torebka Paprocki&Brzozowski
    Gabi
    www.thechicaslocass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze;). Jesteście kochani;)).