sobota, 1 października 2011

Złota Jesień...

   Jesień to czas refleksji, liście z drzew tańczą na wietrze, a słońce zachodzi coraz szybciej... Ciesząc się polską, złotą jesienią, zaprojektowałyśmy stroje i wybrałyśmy się na łąkę ;).
   Dzisiejsza notatka jest typowo "jesienna". Może nie do końca praktyczna, ale na początek chciałyśmy Wam pokazać modę z wybiegów;). Hahaha własnego projektu i pomysłu;).




  Kornelia jako modelka i projektanka;p. Sprawdza się w dwóch ;)).
Na sobie prezentuje luźną bluzkę, w oryginalne wzory w rozmiarze XL, oczywiście nie chodzi o to, że taki rozmiar musi nosić, tylko w rozmiarze kryje się cała oryginalność tego połączenia, S nie zrobiła by takiego wrażenia;). 
Spodenki, koloru typowo jesiennego, bardzo ładnie grają z bluzką.
Buty (nie widać ich za dobrze) jednak uwierzcie, że są hitem tego sezonu, polecam także tego typu buty na obcasie;p.
Najciekawsze są jednak skarpetki;). Bardzo ciekawie zamykają stylizację tego stroju;)).




.... i jesienny wiatr...





Nad tym zdjęciem długo się zastanawiałam czy dodać;).
"sukienka" jest naszym projektem ;).
Habrowe wstawki na górze i reszta w stylu "Fake fur style".
Hmm co tutaj napisać ?;d  Cały projekt jest kombincją, bardzo odważny, ale to właśnie dlatego wybrałyśmy tę sukienkę ;)). Buty -CCC, niezbyt odważne, no chyba, że dla osób, którzy nie umieją chodzić na korkach. ;).






Kocham jesień!;)
                                  

Jak Wam się podobają nasze projekty?;) Prosimy o komy:).

37 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) wszystko mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia robione kalkulatorem ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę skoro się podoba:-) Pierwszy zestaw bardziej do mnie przemawia, wzory na sweterku są śliczne! Pozdrawiam dziewczyny!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia .;) zapraszam na mój blog z fotografią - moje prace .;P pozdrawaim .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze połączenie świetne, uwielbiam luźne góry, do tego ta ma piękną kolorystykę i wzory! ;)
    W drugim zestawieniu strasznie podoba mi się biała luźna sukieneczka, mam do takich słabość jak miałaś już okazję zobaczyć u mnie :)
    Zaobserwuję :)



    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest naprawdę uroczy. I właśnie o to chodzi- aby był taki duży, sama lubię oversize. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- a jeśli masz ochotę dodaj mój blog do obserwowanych, będzie mi bardzo miło ;) odwdzięczę się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na zestawienie tego kolorowego sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje :)
    a sweterek świetny! ostatnio zakochałam się w oversize i ciągle je noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja jest rewelacyjna!
    Podobają mi się sweterki oversize :D

    xxx
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  10. projekty ekstra :) piękne zachodzące słonce.. aż szkoda że już po lecie :) pozdrawiam i zapraszam tez do siebie :)
    http://kufereklili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oversize to moje ostatnio najczęstsze nabytki:) pierwszy zestaw super wzory:) pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli chcecie zabłysnąć w jakiś sposób to piszcie notki codziennie lub co 2 dni! jak będziecie co miesiąc dodawać to nie macie szans aby się wybić...

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza stylizacja najlepsza :)

    zuki-berlin.blogspot.com
    dodacie sie? :) dzieki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja jest po prostu super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się podoba ta trzecia fotka.;DD
    pozdrawiam i zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo to trzeba będzie zajrzeć do apteki.. a po ile ten preparat kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje! Zwłaszcza pierwsza przypadła mi do gustu, zainspirowałyście mnie :D Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. no to dodaje do obserwowanych, a teraz zapraszam do siebie ;)
    Z tych stylizacji to pierwsza zdecydowanie lepsza! :) i w ogóle jest fajna pod wzgledem kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i przemiły komentarz:):* Świetne sety! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:):*

    OdpowiedzUsuń
  20. swieeeeeetne zdjeciaa!
    jasne, ja juz dodaje :)) nie czytaj xq bd lepsze na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki kochanie!!! Nawet nie wiesz jak mi miło!!! Ogromnie się cieszę, że mój blog przypadł Ci do gustu :D
    Zajrzyj jutro, bo będzie nietypowy konkurs!
    Raz jeszcze wielkie dzięki :*
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny sweterek :)) Tak, podobają mi się wasze projekty
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham bluzki z indiańskimi motywami<33

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję, Twoje zdjęcia też są fajne! :D
    no, to obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super zapraszam i zachęcam do obserwowania też bym chcaiała ale mi się mi nie daje ;((

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardziej podoba mi się pierwszy zestaw :) Ogólnie ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  27. o tak bluzeczka bardzo ładna :) dodałam się do obser. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oryginalność to podstawa ;D Bardzo mi się podoba. Kocham sweterek <3
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy zestaw bardzo fajny :) świetna bluzka :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze;). Jesteście kochani;)).