sobota, 15 października 2011

I love FTV!

   Hej! Dzisiejsza notka będzie troszkę inna od poprzednich. Coś mówi Wam skrót "FTV"?, no pewnie! To najbardziej popularny kanał o modzie, możemy w nim oglądać pokazy mody, słuchać wywiadów z modelkami i dowiadywać się co będzie topowe w przyszłym roku :).
  Przekopując internet znalazłam kilka wiadomości na wikipedii, a więc: kanał powstał w 1997 i jest własnością francuskiego biznesmena polskiego pochodzenia, Michela Adama Lisowskiego. Przez całą dobę prezentuje kilkuminutowe klipy z pokazów mody.





   Moda, moda, moda. Oglądając Fashion TV można zauważyć wiele wspaniałych kreacji. Dowiedzieć się różnych trików o makijażu, o profesjonalnym makijarzu;). Wysłuchać ciekawych porad od światowych fryzjerów, czy stylistów. Każda modelka ( lub nie tylko modelka;p) prezentuje swój strój i opowiada np. o pokazach, w których bierze udział.

  Jedynym minusem, a może plusem jest j.angielski. Osoby które nie rozumieją muszą się jedynie zadowolić obrazem;). Osoby, które uczą się angielskiego mogą sprawdzić swój język, dla ludzi którzy wgl. znają język to nie jest problem. Czasami audycje są pokazywane w innych językach, jednak jest tłumacz angielski;). Kanał nie jest kodowan, a muzyka w tle jest przeważnie wspaniała ;p.

   Zapraszamy także na stronę FTV :  http://www.ftv.com/ . Na której można również oglądać pokazy, lub inne ciekawe rzeczy.
Mi osobiście najbardziej podoba się jak FTV transmituje pokazy z Polski;). haha.

                                       
We LOVE fashion TV
obrazki zostały zapożyczone z internetu.

15 komentarzy:

  1. Dziękuję kochane:-) Pewnie, że znam FTV:-D Choć nie oglądam bo nie mam w Lbn telewizora... W takim razie życzę owocnych zakupów i dużych zniżek/przecen!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do życzeń zakupowych + dodaję do obserwowanych, liczę na to samo! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi mój dostawca tv zrobił ogromną niespodziankę i niedawno dorzucił FTV do mojego pakietu kanałów =D Barrrdzo miło z jego strony = D

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fashion tv, na szczęście znam angielski i nie mam problemów ze zrozumieniem :)

    Dziękuję za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokaż co kupiłaś ;)

    możemy obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. b.fajny blog ; *
    Ładnie tu i wgl. ;D

    Zapraszam do mnie !;33

    OdpowiedzUsuń
  7. jezu..nie wierzę,ze to się dzieje..zamknę tę stronę i udam,ze wcale tego nie widziałam:|

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu nie masz co robić to proponuję się zamknąć i udawać kulturalną.... żal mi takich chamów.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tego nie znam :C To znaczy nie znałam, dopuki o tym nie przeczytałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aww fashion Tv is the best, I love ittt *.*
    I like your outfits, follow you now.
    Please take a look at my blog and follow me too if you think :)
    http://seleniavonarthur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog, oby tak dalej dziewczyny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha;). żal mi takich "durni", którzy komentują żeby specjalnie komuś dopiąć, obrazić... Ja bym się nie przejmowała, to ich sprawa jak sobie nie radzą z zazdrością;). iii może jestem ślepa ale nie widzę błędów ort;).
    Pozdrawiam ! a co do bloga, to najważniejsze jest to, że trzeba stawiać cel coraz wyżej!. Blog jest extra, choć dopiero zaczynacie;p.
    Zapraszam do siebie;)).

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio na okrągło oglądam FTV ze względy na tygodnie mody ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze;). Jesteście kochani;)).