niedziela, 9 października 2011

Alien ;DD.

 Hej;p. Dzisiaj prezentujemy dwie stylizacje;).
A zanim przejdziemy dalej, chcaiłyśmy podziękować wszystkim za komentarze! Zapraszamy do obserwacji;).




 Notatkę nazwałyśmy "alien" czyli kosmita ;p. Po pierwsze przy sesji ciągle nuciłyśmy ten utwór, a po drugie nasze pomysły są dość oryginalne. Więc niech będą "alieńskie" haha;).
Jak to ktoś powiedzieł "do odważnych świat należy" chyba coś w tym jest;).
W pierwszym zestawinu proponujemy niebieskie rajstopy, złoto-brązową tunikę i złote buty;). Dużą uwagę także skupia na sobie rękawiczka (rock), która świetnie gra kontrastowo z całym zestawieniem;).     
                                                                         ****                                                                 
 
Koszula oversize przewiązana czerwonym paskiem, czerwone rajstopy i buty "ciężkie" w stylu miejskim ;)).


   Kolejne notatki będą bardziej dopracowane, ta niestety wyszła jak wyszła ;p ( powodu braku czasu)


Pozdrawiamy! Zaczęcamy również do obserwacji i komentarzy. Na pewno odpowiemy!;).

29 komentarzy:

  1. 2 stylizacja jest całkiem fajne, buty genialne, ale watpie żebym się tak odważyła (;

    OdpowiedzUsuń
  2. druga mi się podoba, ja bym ubrała jednak do niej jeszcze krókie spodenki ;d
    w pierwszej zachwycają mnie buty i torba ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo odwazne stylizacje .... ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja to chyba za mało odwazna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne złote trampki-mam podobne:) A grube,długie zakolanówki do botków wprost uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Outfit nie przypadł mi do gustu;/ nie mój styl
    Ale fajnie prowadzicie bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestawy nie w moim stylu, ale buty z drugiej stylizacji bardzo przypadły mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za zaproszenie:)

    ciekawe zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :) Zestawy rzeczywiście odważne, ja chyba dodałabym jeszcze szorty :) Ale kolorowe rajstopy super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie :)

    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, w którym do wygrania są bony na buty ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. druga podoba mi się bardziej ;) w pierwszej trochę za dużo się dzieje jak myślę :)

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. You’re so pretty in these photos! Nice outfit!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolory, super;d
    Mam prośbę, oceniłabyś moje zdjęcia na blogu? Mam się nadal rozwijać? Najlepiej pod najnowszą notką:)! Bardzo mi zależy, dziękuję z góry. Zapraszam do POLUBIENIA mojego facebooka. http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka-Special-Light/279037695457142

    OdpowiedzUsuń
  14. udany, udany. : ) baardzo fajnie tutaj!

    obserwujemy.
    xoxo, t.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za komentarz;)
    Twój blog jest również fajny i ciekawy:)
    Obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  16. You're so pretty and love your outfit especially shoes and bag ! If you like my blog follow it and let me know so I can follow yours back ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  17. drugi zestaw mnie bardziej przekonał ;) jednak mam nadzieję, że w samych rajtkach na ulicę nie wyszłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w twoich włosach XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze;). Jesteście kochani;)).